<+> Circlerails - Dutch RolePlay Server <+> Opening soon! <+> Status topic! <+>

alt text

Hallo allemaal, ik ben Tom en ik mag mij de trotste eigenaar noemen van Circlerails - Dutch Roleplay!
In dit topic ga ik jullie van alles vertellen over de vorderingen en natuurlijk ook alle informatie over de server!

Wat is CircleRails?
Circlerails is een FiveReborn organisatie die zich bezig houdt met het creeren van games.
Zo openen wij binnen kort een Dutch Roleplay server.
Daar zullen wij van alles mee doen, roleplayen, Update’s, etc.

Circlerails gaat de servers ook op een server hosten om de server 24/7 en met de beste kwaliteit online te houden.
Merken of zien wij veel lagg dan zullen wij daarom onze servers ook steeds verder upgraden.

Hoe komt de server eruit te zien?
De server richt zich vooral op de reallife belevenissen in het prachtige holland.
Wij zullen ervoor zorgen dat we alle gewenste auto’s / gebouwen en vliegentuigen, heli’s in de server staan om de speler een geweldige ervaring te geven.
Bij ons telt er maar 1 ding en dat is: De speler moet plezier hebben en moet zich gehoord voelen.

Wij zullen ook een heel staffteam in de loop van de tijd oprichten om onze kwaliteit nog verder te vorderen.
Daarom openen wij binnenkort onze vacature’s.

Er zijn zoveel roleplay servers, wat maakt deze dan uniek?
Wij zijn de eerste NL roleplay server die is geopend en public is.
Roleplay is heel leuk om te doen maar bij veel servers zie je meteen dat een lolletje een kick of een ban is.
Zo werkt dat bij ons niet, bij ons mag je best een lolletje maken of een achtervolging veroorzaken bij politie, maar het moet niet zijn dat je met stickie’s en extreem onrealistisch gedrag gaat vertonen.
Dan kicken wij je ( bannen doen we niet heel snel! )

Wij bieden tevens ook een website waar je binnenkort al je feedback’s / topics kan aanmaken om vragen te stellen.
Wij willen vragen ook zo snel mogelijk beantwoord hebben.

En nog 1 ding wat niet te vergeten is, alle engelsen zijn van harte welkom maar onze hoofdtaal is natuurlijk Nederlands!

Zijn er ook regels?
Zeker zijn er regels, wij houden natuurlijk wel van een lolletje maar een server zonder regels is als een server zonder spelers.
Wij handvaarden regels om de speelervaring van een ander en tevens jou leuk te houden.

  • Niet opvallend gebruik maken van je mod menu, zowel kun je een kick krijgen.
    Teleporteren met goede maar dan ook goede reden mag, of met toestemming!

  • Geen andere spelers lastigvallen.

  • Persoonlijke gegevens uitwisselen is niet toegestaan, dat mag alleen in onze discord.

  • Je mag als burger wapens gebruiken, maar geen heavy weapons zoals een revolver of snipers daarmee kun je en kick of als je het vaker doet een ban verwachten.

  • Je bent verplicht onze regels te accepteren, doe je dit niet kun je een kick of een ban krijgen van de server.

Ban’s duren meestal maar 1 a 2 weken, dan wordt onze banlist leeggehaald.

Hoe kom ik op de server?
Op dit moment is het nog niet mogelijk!
We zijn nog druk achter de schermen bezig om de server stabiel en goed te krijgen.
We verwachten over 1 a 2 weken onze deuren te openen voor bezoekers!

Over de openingsdatum kun je dit topic in de gaten sturen of mij een pb’tje sturen!

To do list
Custom cars: Voltooid
Ban / kick systeem: Voltooid
Laadscherm: Bijna voltooid
Bugs verhelpen: Bijna voltooid

Contact? : Circlerails.eu / skype: koelhedietom

Bedankt voor het lezen en hopelijk tot snel!

Wil niet vervelend zijn maar in je logo staat Renorm i.p.v. Reborn :angel:

Mijn vraag is alleen net als bij het andere topic, er word nergens gesproken over scripts… ook niks geplanned? (in tegenstelling tot mijn WIP server?)