Nederlandse Roleplayserver

Hi allen,

In de serverlijst tref je de server “Dutch Armed Response” aan. Dit wordt een NL Roleplay server. Er worden Nederlandse politie, brandweer ene ambulancevoertuigen en uniformen vanaf de server naar de client gestreamd. Met een trainer (vehicle spawner) kun je dus Nederlandse voertuigen ophalen.

Het is me helaas nog niet gelukt om ook de kleur van de lampen naar blauw/blauw te krijgen (dit moet nu nog clientside), maar ik ben er mee bezig. Op het moment dat er rolepaly / politiemods beschikbaar komen zal ik die ook installeren.

Nu op de server:

• Nederlandse politievoertuigen
• Nederlandse politie uniformen
• Nederlandse ambulance
• Nederlandse ambulance uniformen
• Nederlands brandweervoertuig
• Nederlandse gevangenenbus
• Nederlands openbaar vervoer (Connexxion bus, RET tram)
• Alle auto’s ingame hebben nu Nederlandse kentekens
• Verbeterde emergency lighting

Gebruik de trainer om voertuigen en outfits te spawnen

To do:

Helaas zijn de zwaailichten van sommige voertuigen nog rood/blauw. Dit omdat ik de instellingen voor lichtkleur nog niet naar de server kan streamen. Op het moment dat die optie beschikbaar komt zal ik dat oplossen. Ik heb de wens om ook andere roleplay mods toe te voegen, maar ik ben geen hard-cover. Ik zal dus even moeten wachten tot andere ontwikkelaars dat beschikbaar maken.

**Regels **

Heb vooral plezier, maar probeer zoveel mogelijk te roleplayen. Het is immers een roleplay-server. Verpest het spel niet voor andere spelers, dat zal resulteren in een kick of ban.

Bij vragen of problemen, meld het hier!

Groet,
Mark

Update gedaan! Zie de OP.

hoe heb je dat gedaan met de auto’s. Ik heb ze geinstalleerd zoals de handleiding maar als ik ze spawn dat zijn het de gewone auto’s

Hallo @SirMark,

Leuk dat je gebruik maakt van FiveReborn om je Roleplay Server te creëren. Mocht je nog vragen hebben vernemen we dat uiteraard graag!

Heb je al eens gekeken naar PoliceMod? O.a. the vinden op GTA5mods.com

Succes! :wink:

Zou cool zijn als er gebruikt gemaakt kan worden van de LSPFDR mod, maar het maakt helaas gebruik van de rage plugin hook en ik geloof dat reborn hier geen gebruik van maakt.

@Roydeking52 Op deze server hoef je zelf de auto’s niet te installeren. Ze worden naar de client gestreamd.

@SirMark oke ik had het ondertussen al gevonden :slight_smile: blijkbaar moest ik de cache leeg gooien toen deden ze het wel.

Zou ik mischien in prive met jou kunnen spreken? Heb mischien wat voor je server :stuck_out_tongue:

Super Sirmark,

Ik wens jullie heel veel succes met dit project!
Drop wel een keertje langs.

Wees welkom! Ik hoop dat er een moment komt dat we .ASI en config files voor voertuigen kunnen gaan streamen, dan wordt het pas leuk :wink: Nu ben ik beperkt tot skins en models.

@SirMark Er word hard aan gewerkt.
Zit in een group bij het multifive dev team en geloof me er komen hele mooie dingen aan.
Er is al iets heel cools maar mag er jammer genoeg nog niks over zeggen :frowning:

Multifive of Fivereborn? :wink:

@SirMark FiveReborn.

Mooi. Ik ben begonnen met Multifive maar dat is zo onstabiel als een tafel op één poot. Ik kijk uit naar meer mod/script opties. Ik wil het uiteindelijk allemaal serverside kunnen streamen i.p.v. de spelers allemaal eigen mods te moeten laten installeren in de client.

@SirMark Dat kan als het goed is al met FiveReborn.

Scripts ook? Tot nu toe kan ik alleen skins en models streamen. Geen config files voor de voertuigen of .META bestanden. Ook scripts werken nog niet. Dat moet allemaal nog clientside geregeld worden.

@SirMark ASI bestanden(ik denk dat je dat bedoelt met scripts) zullen we nooit toestaan om te streamen.

Nee, dat snap ik. Toegang tot windows-bestanden enzo. Maar LUA scripts zijn nu ook niet te streamen. En dat is wel de bedoeling in de toekomst denk ik?

Oh en het belangrijkste, visualsettings.dat valt niet wekend te krijgen. Zooo belangrijk voor de NL voertuigen :slight_smile: Ik rij nu met verkeerde kleuren lampen rond.

Visualsettings.dat werkt al, alleen vehicles.meta en carvarations.meta niet, die laatste twee zorgen ervoor dat je lampen op de juiste plek zitten. Ik Roleplay zelf, Nederlands. Ik weet hoe belangrijk het is :wink: