[NL] Dutch Armed Response | Nederlandse Roleplay

Hellohello,

De server van gamingcommunity ‘Dutch Armed Response’ is vanaf nu online (whitelisted)

Wat is er modded in de server?
• Gamemode: Essentialmode (wordt komende periode verder ingevuld)
• Politievoertuigen + heli
• Brandweervoertuigen
• Medische voertuigen + heli
• Uniformen van alle bovenstaande diensten & meer
• Europese verkeersborden
• Richtingaanwijzers
• Speedometer & locatie display
• Custom spawn locatie in politiebureau + spawnen in uniform
• Mod die ervoor zorgt dat je zwaailichten en sirenes afzonderlijk kunt gebruiken
• Vehicle lock mod
• Handsup mod
• NeverWanted mod
• Arrest mod
• Custom loadouts
• Fuel mod
• Vehicle Management
• Car HUD

De komende periode zullen we de server gaan uitbreiden met diverse nieuwe functies. Op dit moment worden in ieder geval de juiste meta’s (vehicles.meta, carols.meta, carvariations.meta) voor de addon voertuigen naar de clients gestreamd.

Echter: Om ook de originele voertuigen van GTA V die ik heb vervangen in NL voertuigen op de juiste manier te zien zul je een klein modpakketje moeten downloaden. Hier zit ook een aangepaste visualsettings.dat in (fellere zwaailichten) en een RESIDENT.rpf om Nederlandse sirenes in je client te hebben. De installatie is super simpel en kort uitgelegd in de bijgesloten leesmij.

Klik hier om het ModPack te downloaden (v3.2 - 2-2-2017)
Virus scan

Hou er wel rekening mee dat je RESIDENT.rpf eerst backupt voordat je deze modded versie gaat gebruiken. Als je namelijk GTA:Online wil spelen zul je je backup moeten terugzetten, anders wordt je 100% zeker gebanned.

Ik zal jullie hier op de hoogte houden van de ontwikkelingen. Jullie zijn in ieder geval allemaal van harte welkom.

Aanvraag whitelist
Wil je toegang tot de server, maak een account aan op http://www.dar-clan.nl en klik hier om te solliciteren.

Voor een volledige lijst van voertuigen en uniformen die je kunt spawnen, klik hier

Voor een overzicht van de keybindings op de server klik hier

Voor de server regels klik hier

81.169.173.199:30120

1 Like

De gevraagde pagina kon niet gevonden worden.

Server changelog 21-1-2017

Whitelist
Server van public naar whitelisted omgezet. Iedereen die niet in de Whitelist staat zal geen toegang meer hebben tot de server. Dit i.v.m. een aantal hackers en irritante mensen die we op bezoek hebben gehad. Men wordt geen lid van de community, er is een apart formulier voor een whitelist aanvraag. In principe wordt iedere aanvrager whitelisted. Er wordt een speelmoment afgesproken om uit te proberen, en als het allemaal goed loopt blijft de whitelist-positie overeind. Als het niet bevalt zal de whitelist-positie worden ingetrokken.

Nieuw voertuig:
Nieuwe auto toegevoegd: Audi A4
Tevens spawnlijst aangepast met deze auto erbij.

Update modpack (downloadlink OP aangepast)
Modpack geüpdatet zodat nu ook de trainer ingesloten is.
De IP’s die ik kon vinden via het forum heb ik al gewhitelist, maar zou iedereen toch even willen checken of hij/zij toegang heeft? Zo niet, stuur me even een PM met je IP, dan zorg ik dat je gewhitelist wordt.

1 Like

hoe spelen jullie dit man jezus ik kan niet eens opstarten dan staat er stopt met werken ofzo gwn zo windows error en btw best dom van iedereen dat je eigen ip gebruikt inplaats van een ip link die kan je maken mensen kunnen wel hard ddoss worden

Delete account. Daaaag.

1 Like

voor wat? heb niks gedaan? lol

1 Like

Ik zal morgen eens een kijkje komen nemen.

PM me anders even je IP. Dan kan ik je whitelisten. Kun je rondkijken wanneer je wil :wink:

1 Like

heb al aantal dagen geleden 15 euro betaald maar waar moet ik die eup downloaden hebben jullie een link waar ik alle NL uniforms kan downloaden dan ?

Is deze server nog actief op FiveM?