Low Fps

So I recently installed FiveReborn, but it seems i get quit a lot of lag. I have a msi GP62 2QE with upgraded ram to 8gb. Does anybody know that it uses the wrong graphics card, instead of the GTX950M?

How does it run in story mode without fivereborn?

@That_Guy right click the application and run it with your dedicated graphics. I sometimes use my msi laptop and it uses the integrated graphics by default.

I think it says run with processor or something.

@Refuser Quite good, if i could guess, 30 fps maybe.

@frugoo How can I do that? Because I am from Belgium so there is a little language barriere. :smiley:

@That_Guy do you speak dutch or french?

@pipje2001 Dutch. I am from West Flanders

@That_Guy dat maakt het een stuk makkelijker, als je rechtermuisknop op fivereborn.exe doet dan kan je kiezen welke video kaart je wilt gebruiken, kies hier je gtx 950m

@pipje2001 Ah zo bedankt voor de info. Heb jij ook dat probleem dat er geen servers op het menu komen?

@That_Guy dat ligt volgensmij aan de nieuwe update van gta v, zullen moeten wachten tot fivereborn het oplost

@pipje2001 Ah oke,is dan goed :smiley:

@That_Guy

Als je geen servers ziet kan je dit gebruiken https://forum.fivereborn.com/topic/1521/auto-login-ip-adress
En dan het ip van de server die je wil joinen gebruiken https://servers.fivereborn.com/

@Refuser Dit werkt niet,heb het gedaan zoals dat hij het deed, maar ik blijf vast zitten op dat blauw scherm waar geen servers op komen.

@Refuser Als ik deze Ip invoer in de plaats gebeurt er niets wanneer ik het opstart.(81.161.172.172:30120)

Dit is wat ik heb ingevoerd. Heb alleen het ip aangepast naar de server die ik wil, maar er gebeurt niets.

Can some onr please explain how do you run Five Reborn with your dedicated Graphics card? I right click but I dont see nothing

do you use a laptop or a desktop?

Laptop, but be advised,… I have the Iris graphics card

well i think you only have one grafics card wich is your iris graphics card, so there is nothing to be done, in short you laptop is not fast enough

I know… but I will be getting a desktop/PC with a AMD Graphics Card… Is that good? Would I roughly get 60 fps?