Belgisch Roleplay Groep

Wat doen wij?

Wij zijn een groepje gedreven Belgen/Nederlanders die op verschillende tijdstippen eens fivereborn intrekken en in de schoenen kruipen van een belgische agent!, wij zijn ook geen echte clan, dat dit maar even duidelijk is, we zijn gewoon een “vriendengroepje”, Dus je mag zeker in een Nederlandse clan ofzo zitten!, Dat zitten wij nu ook al!

Wat kun je doen op deze server?

Het spreekt een beetje voor zich, Je kan op deze server het “echte” politie werk gaan uitvoeren, of je gaat wat rondhangen als Burger!

Waar moet ik mij aan houden?

  • Houd het zo realistisch mogelijk, Een leuke achtervolging of een grap kan wel eens, maar ga niet met sticky bombs werken of gooi geen granaten het politie bureau in!

  • Ga geen mensen uitschelden, Zelf word je ook niet graag uitgescholden, dus doe dat niet!

Hoe kom ik bij deze groep?

Het enige wat je moet doen, Is oftewel hieronder je email adress zetten, oftewel stuur je een email met daarin je naam, skypenaam en ip ( voor de whitelist ) naar dylandecloedt424@gmail.com

Moet ik nog speciale dingen kunnen?

Niet echt nee, Je krijgt wel voor je kan meedoen een kleine inleiding, je krijgt even te horen welke uniformen van wat zijn en welke voertuigen, En je krijgt een Nummer waardoor wij weten als welke afdeling je in onze server zit!

Hoeveel Patrouille’s houden jullie?

In principe hangt dit er van af, onderling wordt er wel eens afgesproken om een patrouille te doen, ook wordt er bij elke patrouille een korpschef aangeduid, daar hoef je in principe niets speciaals voor kunnen!

Slot

Ik hoop dat ik een paar van jullie binnenkort welkom kan heten in ons groepje!